Zgodnie z Zasadami gospodarowania środkami finansowymi Funduszów Promocji, propozycje do planów finansowych Funduszy Promocji powinny zawierać:
- opis planowanego zadania;
- harmonogram działań w ramach zadania;
- budżet zadania;
- kalkulacja (zestawienie) kosztów;
- proponowana wysokość wsparcia z Funduszu Promocji;
- źródła finansowania zadania;
Dodatkowo, propozycje programów promocyjnych i informacyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (art. 9 ust. 1 pkt 2) ustawy) powinny zawierać:
- identyfikację rynków rolnych, na których realizowane ma być zadanie;
- analizę strategiczną i marketingową uzasadniającą realizację zadania.
Jednocześnie informujemy, iż propozycje do planów finansowych Funduszy Promocji przedłożone do Agencji Rynku Rolnego po 30 listopada 2009 r. powinny zostać uzupełnione o ww. informacje, w celu ich zamieszczenia w planach finansowych.
Źródło:http://www.arr.gov.pl/index.php?idDzialu=01857