Opublikowany po raz ósmy ranking jest rzetelnym obrazem polskiego rynku. Pokazuje, że rosnąca liczba przedsiębiorstw ma świadomość znaczenia silnej marki będącej podstawą sukcesu. Zawiera przegląd największych i najsilniejszych marek zbudowanych na polskim rynku oraz weryfikację tego, na ile rozpoznawalność, prestiż, lojalność i inne miary jakościowe wpływają na wartość marki. Oparty jest na kryteriach finansowych, a nie jakościowych (według szacowanych wartości marek wyrażonych w kategoriach pieniężnych).
Należy podkreślić, że z roku na rok wartość marki Mlekovita rośnie bardzo dynamiczne. W 2010 roku Mlekovita uplasowała się w rankingu na 13 miejscu, w roku ubiegłym na 11, a w roku bieżącym jest już w pierwszej dziesiątce, zajmując zaszczytne 9 miejsce.
Na szczególne podkreślenie zasługuje także sukces marki WYPASIONE wyróżnionej w konkursie MŁODA MARKA SUKCESU- według niezależnych badań przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC po markę WYPASIONE w 2011 roku sięgnął co trzeci Polak.
Źródło: mlekovita.com.pl (grudzień 2011)