czwartek, 17 marzec 2011 13:35

Kampania promująca polskie pieczarki

Napisała
Oceń ten artykuł
(3 głosów)

 

W lutym w Internecie ruszyły działania komunikacyjne związane z promowaniem pieczarki. W tym celu uruchomiona została strona internetowa www.ja-pieczarka.pl, na której obejrzeć można trailer kampanii. Dodatkowo został utworzony profil na portalu społecznościowym Faceebok. Organizatorzy mają nadzieję, że zachęci to konsumentów do częstszego kupowania tego smacznego grzyba.

 

 

Działania są częścią kampanii Stowarzyszenia Branży Grzybów Uprawnych, które w ten sposób chce zwiększyć zainteresowane pieczarką jako składnikiem nowoczesnej kuchni i atrakcyjnych, smacznych, wartościowych potraw.

 

Trailer jest zapowiedzią siedmiu odcinków, które w najbliższych miesiącach będzie można obejrzeć na stronie internetowej kampanii, Facebook'u oraz na YouTube. Twarzami kampanii są Kurt Scheller oraz Przemysław Błaszczyk, właściciel jednej z restauracji na Śląsku. Przemek pokaże jak łatwo i przyjemnie przyrządzić dania z pieczarek. W każdym odcinku będzie zaprezentowany nowy przepis, którego głównym składnikiem są pieczarki. Wszyscy, którzy chcą być na bieżąco mogą korzystać z profilu na Facebook'u oraz strony YouTube.

 

Projekt realizowany jest przez Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych od października 2010 do września 2011. Projekt jest współfinansowany w 80 procentach ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw i w 20 procentach ze środków prywatnych pochodzących od producentów w branży grzybów uprawnych (partnerów projektu).

 

Źródło: sbgu.com.p

Media

Skomentuj

Upewnij się że wpisałeś (*) wymagane informacje we wskazanym miejscu.\nPodstawowy kod HTML jest dozwolony.